fredag 18. mars 2011

Tekst ferdig trykket og levert!

Da var dagen her hvor teksten er ferdig trykket og levert inn til Kari Steiner som skal sende det til sensorene. Etter mye svett, blod og tårer er jeg fornøyd og gleder meg til å fortsette med det visuelle arbeidet før jeg skal i ilden om 3 uker. Hurra!

Her kommer en liten smakebit:

Innledningen
Research & analyse

Research & analyse
Research & analyse
Strategi

Strategi

Prosessen

Prosessen
Refleksjoner

Hele coveret
 Så...hva synes du?

Caroline

11 kommentarer:

Maya sa...

Oi, dette så spennende ut! Lykke til!:)

Anonym sa...

den så bare heilt fantastisk ut, Caroline!!! DU e ein flinkis!

G :)

GoodCupcakesGood sa...

Takk Maya!

Takk Grete! Er jo litt inspirert av din oppgave da. Sånn på layouten...

Pompel sa...

Lekker! Ser at du har laget noen smarte overskrifter også. Det liker jeg. :-)

GoodCupcakesGood sa...

Petra: Med litt hjelp fra supermann! ;)

Aud og Trygve sa...

Så stilig! Lykke til med resten av arbeidet! Vi ses på den andre siden. :)

Aud

master prosjekt sa...

Må si meg enig med Grete, rett og slett fantastisk :)

Gry

Anonym sa...

Dette ser spennende ut, gleder meg virkelig til å se utstillingen:) Inspirerende layout, den var Caroline!!
Tror jeg skal revurdere masterblogg når jeg begynner på´an igjen, ser her hvor bra det er for egen dokumentasjon og feedback.

Veronica

GoodCupcakesGood sa...

Takk Aud. Jeg gleder meg til å se deg der!

Gry: Snilt av deg! Gleder meg til å se din!

Veronica: Det er veldig greit å ha en blogg for man holder orden på tankene lettere. Det er også godt å øve på det å vise ting man lager frem synes jeg. Og det er veldig godt med tilbakemeldinger, så takk! Begynner du til høsten igjen?

jon sa...

Veldig flott, skulle vært ferdig før vi dro, så kunne vi nytt synet av det hele.

Anonym sa...

jeg begynner for fullt igjen i januar. fram til da kan jeg slenge inn idéer og tanker på den nye bloggen.
som du sier, ser nytten av et sted å samle tanker, idéer og tilbakemeldinger!

lykke til med det visuelle arbeidet framover, vi sees til utstillingen, gleder meg:)