onsdag 5. januar 2011

Howdy!

Og godt nytt år!

Nå har siste semester på masterstudiet her. Håper jeg!

Fikk denne fine karen fra Sunniva før jul, men jeg hadde ikke hjerte til å spise han opp, så nå sitter han på pulten min og gir meg inspirasjon og selskap.


Men dette innlegget skal ikke handle om pepperkaker, men jeg skal vise noen skisser/notater jeg jobber med for å kunne lage en animert versjon av en scene av spillet mitt. Ikke noe fancy, men veldig viktig for å få oversikt over alle elementene som skal være med.


Jeg har laget en liste over alt som skal være med og synes det er utrolig greit å skisse dette ut.

Denne listen inneholder 6 scener og dette er nr 2. Jeg skal forklare nærmere senere om hva de andre scenene er.

Nr.2 skal handle om klikkbareheten i spillet og jeg skal animere dette for å kunne gi sensorene og publikummet på utstillingen et inntrykk av spillkonseptet på dette området.


Kritiske spørsmål eller klapp på skuldera mottas med takk!

Caroline

4 kommentarer:

Anonym sa...

kjekt å sjå :)
Spent på å sjå dei andre scenen også.
Det er ein så spennande verden!!

Grete

GoodCupcakesGood sa...

Takk MasterGrete!

De andre følger på etterhvert!

Anonym sa...

Hei, godt nytt år :) Merker at det er lenge siden jeg har hørt noe om prosjektet ditt og er derfor litt vanskelig og gi noe som helst form for tilbakemelding. Men tar gjerne turen innom på skolen på fredag hvis du vil snakke litt om prosjektet og evt få noen tilbakemeldinger :) Gry

GoodCupcakesGood sa...

Det høres bra ut Gry! Når kommer du for å sitte her forresten?